Ahad, 23 November 2008

blog?

ada orang pernah tanya aku blog tue ape?
tapi aku menjawab blog adalah tempat untuk orang menulis apa sahaja yang
dia rasa..
tetapi secara tiba-tiba seseorang mencelah dan berkata blog juga tempat untuk mencari jodoh..
adakah kamu rasa begitu..??
bagi aku itu nonsence..
tidak pernah aku dengar yang blog adalah tempat untuk mencari jodoh..
kalau kamu ingin mencari jodoh aku rasa myspace atau friendster adalah yang terbaik..
bukan begitu?
bukan kah semua orang menggunakan ms atau fs untuk mencari jodoh?
walaupun bukan semua tetapi ada kan..
sebelum wujudnya thestoryofmine..aku sering menjadi silent reader kepada beberapa blog..
salah satu ada satu blog yang aku sering ikuti..
sebab.... blog itu banyak mengajar aku tentang perkara sekeliling..
membuka minda tentang apa yang ada di luar sana..
walaupun kadang2 ia menyakitkan hati..tapi itu blog mereka..
dan ada satu blog yang menarik perhatian aku bila si penulis..
terlalu show off.. dan terlalu riak dengan diri sendiri tetapi mengambar dirinya sebagai
seorang yang low profile..
walaupun kadang2 aku rasa macam annoying sangat tapi ia melucukan..
manusia kan bermacam ragam..
dan itu adalah cerita mereka masing2..
tetapi ada juga blog yang ke arah islamik.. dan blog yang satu benda aku tak paham..
ape yang si penulis cube sampai kan...
blog aku di kategori mana yea..
ahh..di mana2 lar kerana ia adalah cerita "AKU"...bukan cerita "KAMI"....................

Tiada ulasan:


ShoutMix chat widget