Khamis, 4 Disember 2008

p-malas...

...
aku tak tahu kenapa sejak akhir2 ni aku malas giler nak tulis blog..
sebab tak masa ker? o aku tak ada cerita??
cerita?banyak benda yang aku nak cerita tapi tak tersampai2 lagi..
masa?? tak makna la..aku free jer..
tapi aku jadi malas nak baca blog orang apa ntah lagi nak tulis blog aku...
nak tahu sebab ape?
hahaha...*tetibe gelak
sebenarnya aku habiskan masa aku gi m'download suju n dbsk je keje..
wakaka..sampai ada satu hari mata aku dah naik sakit tengok komputer *bengkak*..
wakakaka..padan muka..
n..aku banyak download banyak cerita lama..
ntah kenapa tetibe ada 'feel' nak tengok cerita2 lama (cerita owg putih rrr..)...
walaupun ada orang kata "wei,cerita tu dah lapuk rr.."
so?? apa masalahnyerr..
sebab bila aku tengok cerita dulu2 aku terasa macam balik ke zaman masa mak aku ada lagi..
pelik tak..?? ntah lar e2 apa yang aku rasa..

Tiada ulasan:


ShoutMix chat widget