Rabu, 17 Disember 2008

result da kuar..!!

setelah ditunggu2..
dan setelah pelbagai ura2 yang kua..
akhirnya result kuar hari ni..

walaupun secara rasminya tak kuar lagi kat student portal..
tapi aku dapat dari seorang kawan baik aku yang juga merangkap kepada MPP..
he..he..he..

aku tak tahu kenapa aku lagi prefer dapat tahu dari kawan2 baik
aku dari aku tengok sendiri..
mungkin sebab aku takut kot..

lepas dorang bagitahu je baru aku bukak untuk mendapatkan kepastian..
cuma masa part 1 jer aku tengok sendiri..excited la konon..tapi....kuang3 (^,<)
mungkin sebab tue aku takut nak tengok lagi kot..huhu..

Alhamdulilah..result aku maintain..
haha..rasa agak kelakar cos result part two n part third sebiji sebotol ye..
hahaha..

tapi apa2 pun Alhamdulilah sebab cgpa aku naik cikit...

dan kepada kawan2 aku..tak sabar nak jumpa korang..!!

2 ulasan:

Zainur Amiera berkata...

fuyoh dah tgk result.
congrats!

lizz berkata...

oh! tak tahu ko dapat brape...tapi, congrats gak lah!! hehehe


ShoutMix chat widget