Selasa, 13 Januari 2009

r/ship after klash??

Betul ke orang kata lepas kita ”klash” dengan seseorang tu..
Kita dah tak boleh kawan dengan dia..??

Mungkin sesetengah orang macam tu tapi pada aku..
Aku tak kesah..

Sebenarnya aku tak suka bila ”klash” lepas tu dah tak boleh berkawan lagi..
Terus jadi musuh..

Tapi itu bergantung pada keadaan lar..
Kalau sebab ”klash” tu sangat teruk...mungkin lar..

Macam ape berlaku pada aku..
Ntah apa masalah DIA tak boleh nak berkawan dengan aku..

Aku tak kesah lar terpulang pada DIA..
Kerana itu pandangan masing2..
Cuma apa yang aku tak suka..DIA seolah2 tak puas hati dengan aku..
Mungkin DIA letak salah pada aku 100%..

Jenis aku ialah if KAU tak puas hati..
Jom jumpa terus.. tak payah cakap belakang..umur da berapa beb?
Tapi alasan yang diberikan..tak nak panjang2 cerita..
Tapi masalahnya Kau..
Aku tak kacau Kau..jadi jangan KACAU hidup aku..
Aku ajak jumpa bukan cos nak gaduh..tapi bincang baik2 maa..
Tapi DIA tak faham..

Susah cakap dengan orang yang tak faham ni..
Mungkin dulu DIA ingat aku suka kat DIA cos aku nak ambil kesempatan..

Honestly lar..kalau aku mata duitan..aku tak tinggalkan DIA...
Kalau aku gila jantan..sudah tentu aku ada ”pakwe” sekarang..

Fikir sendiri...tanyalah kekawan aku..
dorang lagi kenal aku..macam mane..
Aku susah nak express feeling aku if aku suka seseorang...

Entah la ea…makna DIA tak faham aku lagi..
Dan lagi satu..yang paling cukup aku tak berkenan..
Bila KAU marah kat aku..tak perlulah kawan2 aku kena tempiasnya kan?
kenapa nak protes ke?
Tak perlu kot..
Habis nak tunjuk yang Kau tu jahat supaya orang tak suka dan nampak kan aku je baik..
Lagi tak payah kot..
Buat apa buat macam tu..
Jangan cari masalah…
Positive lah..
Hidup kan kene ceria..betul tak kawan2..??

Hidup aku sekarang senang dan sangat mudah..
Aku tak nak cari gaduh dengan orang...
Hidup kat ”kampus life” ni..kena hargai betul2..
Mana nak dapat kehidupan kat kampus lagi...

Jadi aku jumpa satu jalan..

Aku try untuk masih berlembut...
Tapi nampak nya…negative..
Jadi aku ambil keputusan untuk berdiam diri dan tengok apa DIA nak buat lagi..
DIAM di sini bukan bermakna aku mengaku KALAH atau aku bodoh untuk menerima
Apa yang DIA aku cakap..
Aku da malas dan tak ada sebab untuk nak layan..
Bak kata kakak aku..orang macam tu jangan layan..sebab kalau aku layan,aku pun serupa dengan DIA..
Dan lagi...ye kan je lah..
Banyak lagi aku nak fikir kat dunia ni..
Kalau benda tu pun aku nak berat2kan kepala aku..
Aku boleh gila kot..>,<
As long as DIA tak keterlaluan..
Tolak ke belakang je lah..

p/s = memang aku cepat marah tapi aku cepat maafkan..
tapi kalau sekali aku betul2 marah....aku dah tak ingat perkataan MAAF..

Tiada ulasan:


ShoutMix chat widget