Rabu, 21 Januari 2009

server down..

agak susah ye bila tak internet ni..
membuatkan aku terpaksa berkejar-kejar ke SL selalu..

semalam aku ke Sl kerana ingin menyiapkan tugasan yang diberika oleh pensyarah aku..
di mana final projek sem kali ni untuk imd253 adalah untuk membuat blog..
maka aku terpaksa buat lagi satu blog yang hanya mengandungi ilmu-ilmu yang berguna
mengenai pc maintainance..
gila kentang..

entah kenapa semalam...
server down dekat semua lab komputer yang ada kat dalam SL..
menyebabkan semua kerja-kerja aku tergendala..

dari satu makmal ke satu makmal aku masuk..
tapi hampeh semuanya sama je...

disebabkan aku hilang arah nak pergi mana di tambah wing yang tak elektrik..
tiba-tiba aku terjumpa budak wing dekat SL..
dia pun ingin buat kerja yang sama..."blog"

dalam perjalan nak pulang ke kolej tercinta tu..
dia ajak aku pergi ke PI..
agak terkejut jugak lar..
kebetulan dekat PI ada ceramah..

jadi aku fikir dari aku tak buat apa..
baik aku ke PI je..
gila baik kan..
wakaka...

nak lagi kelakar..
sesampai sahaja kaki aku melangkah ke PI..
ceramah pun habis...ha!ha!ha!

adakah aku marah??
fuh..gila penat..so sabar je lah..

maka malam semalam aku habiskan masa aku pergi "snorling"je..
hilangkan tension..
wakaka...

nasib baik hari ni aku pergi..
server tak down..
kalu tak aku dah bakar SL ni..
HA!HA!HA! *jahat2 >,< heeee.....

dengan tak sampai 5 minit aku dapat create blog baru..

Alhamdulilah akhirnya kerja aku selesai...
itulah sesuatu perkara dimulakan dengan dugaan untuk menguji kesabaran aku...
(the moral of this story)....

Tiada ulasan:


ShoutMix chat widget