Selasa, 13 Januari 2009

SAW





Korang pernah tengok cerita SAW tak??

Tu salah satu cerita favourite aku..

Sebab ape ea?
Cos aku suka something yang buat aku berfikir…
Sebab tu aku suka tengok horror movie..sangat suka!!
Tapi paling best if ada orang layan aku tengok..macam kakak aku..
Sangat faham..and turut join aku..

Macam cerita SAW yang tak pernah ada kesudahan..
Cerita tue dia cuba buat semakin menarik untuk buat kita semakin tertanya..
Tapi aku harap cerita tu tak terlalu meleret n panjang sangat..
Cos penonton tak suka sangat sesuatu cerita yang same je and tak habis2..

Salah satu macam cerita GOKUSEN..disebabkan plot yang sama je..
Jadi penonotn mula rasa bosan..salah seorangnya aku r...

Macam cerita SAW sekarang..cerita tu da sampai siri yang ke5..
Kalau kat US cerita tu hanya tayangan 24 oct cos masa tu dorang tengah sambut ”party hallowen”..
Jadi aku menanti tahun depan tu keluar SAW 6..

Tapi sekarang aku nak nak cari semua siri SAW yang original...
Walaupun aku da ada yang tak berapa ori cos burn dari kengkawan..
Wakaka..>,< SAW5 JIGSAW is dead!!..tapi perjuangannya disambung oleh Mark Hoffman..(polis yang konon2 siasat pasal jigsaw..). macam mane pun Hoffman tak sangka Agent Strahm boleh selamat dari permainan tu..(polis yang jugak siasat pasal jigsaw)..pada masa yang sama Agent Strahm mula syak yang Hoffman pun turut terlibat dalam permainan Jigsaw..secara tak langsung, ini akan merungkai macam mane Hoffman boleh terlibat dalam Permainan si Jigsaw... Cerita ni sangat best..walaupun cara penyeksaan dia..okaylah.. Bagi aku,aku masih leh terima lagi.. Cuma part last tu...bila dua orang survivor nak lepaskan diri dari permainan tu.. Dorang kene masukkan sebelah tangan dorang kat dalam satu mesin..macam pemotong kayu.. Rasa ngeri bila dengar jeritan dan reaksi muka yang menahan kesakitan..bila tangan dorang dibelah dua.. Woo..sangat ngeri ye...dengan bunyi mesin yang buat kita rasa nyilu.. Rasa sangat seksa tengok dorang... Tapi disebabkan nak cover rasa takut tu.. Takpe anggap jer..alah dorang berlakon jer bukan betul pun.. Wakaka.. So, cerita ni sangat menarik tapi kalau tak berani jangan tengok okay.. dan jangan tengok selalu..sebab cerita yang berunsur keganasan kan boleh Gelapkan hati....hee~

Tiada ulasan:


ShoutMix chat widget